2008. október 27., hétfő

Etcetera

Nem mondhatni, hogy nem történt velem semmi 3 hónapon át. A tényállás az, hogy sosem volt ihletem blogbejegyzést írni, plusz ellustítottak a miniblogjaim és inkább oda postoltam a hülyeségeimet. Mellesleg megint van egy új, a tumblr nevű szolgáltatónál. :)

Laptopvételi lázban égek kb. augusztus óta. Kapok rá egy konkrét összeget, a probléma csak az, hogy egy ideje nem vagyok otthon a számítástechnikában, úgyhogy először a 3-4 éves elmaradást kellett behoznom ezen a téren. Ezen kívül túl sok infót kaptam és időm sincs túl sok, mert ebben a félévben sikerült a létező legrosszabb órarendet kivitelezni magamnak.

Az félévkezdés pedig sok idegeskedést és kellemetlenséget okozott. Kezdve ott, hogy a becses etr-ben lévő tanrend nem bizonyult mérvadónak, folytatva ott, hogy 2 óraütközésem van jelenleg is, szerencsére az egyik nem vészes, de a másik annál inkább. Média szakosként órám Havas tanár úrral, aki az elvárásokkal szemben egész jó fej és nincs is annyira eltelve magától. Sajna van pár szemináriumom, amire dolgozgatni kell, de ez annyira nem gáz.

Mellesleg a "hivatásos-blogolós" móka kezd tényleg beindulni, blogműhely néven kis csapat szerveződött és cél a sok és releváns tartalom postolása. Már 1 postom nekem is van a mozgóképzés-oldalon, de létrehoztunk egy saját blogoldalt, ahová klippelemzéseket fogunk felnyomni (már kettő fenn is van). Sajnos az enyémmel eléggé el vagyok maradva, kb. 3 változat készült, egyik rosszabb volt, mint a másik. Az utolsót mondjuk már fel lehet tuningolni, de igazából nem tudom a probléma gyökerét: talán nem jól választottam klippet vagy lehet hogy ezt nekem nem kéne erőltetni?

2 hete volt alkalmam egy Vadfruttik koncerten részt venni. Nem ismertem a zenekart mégis nagyon megtetszett a zenéjük. Kellemes, fülbe mászó dallamvilág, ugyanakkor egyszerű és érthető szöveg jellemzi az együttest, de a szöveg nem megy át gagyiba, inkább párszor közhelyes, de ez valahogy mégis működni képes náluk. Múlt héten pedig egy szakest-szerűt szerettünk volna létrehozni, de eléggé felemásra sikeredett. Viszont szünet után már tanári részvétellel, teljesen hivatalos módon csináljuk meg.

Nem tudom mit hagytam ki, de remélem mostantól több időt tudok a blogolásra keríteni. Talán a következő bejegyzést a laptopomról fogom megejteni... :)

Nincsenek megjegyzések: